Skip to content

zapytanie ofertowe- transport Akcja Lato 2023

Załącznik nr 2 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych poniżej 130 000zł

 

Zapraszający:

Ośrodek Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich

  1. Oświęcimska 45

41-940 Piekary Śląskie

 

                                                            Piekary Śląskie, dnia 19.05.2023r.

Nr sprawy ZP04/2023

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości szacunkowej nie przekraczającej 130 000zł, zgodnie z art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 24 października 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z. 2019 poz. 2019 z późn. zm.)

 

 

Niniejszym pismem zwracam się z prośbą o złożenie oferty cenowej na[1]:
Transport uczestników Akcji Lato 2023

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie będzie realizowane w terminach i na trasach:

  1. 08.2023 pasieka edukacyjna – Mikołów

godzina wyjazdu około 8.45 a powrót około 13.30

  1. 08.2023 zagroda u gazdy – Wisła,

godzina wyjazdu około 8:15 a powrót około 14.30

  1. 08.2023 park trampolin  – Zabrze

godzina wyjazdu około 9.15 a powrót około 13.00

  1. 08.2023 geosfera – Jaworzno

godzina wyjazdu około 9:00 a powrót około 14.00

  1. 08.2023 wioska indiańska MC Bizon – Karchowice

godzina wyjazdu około 8:15 a powrót około 13.15

  1. 08.2023 Freak Park – Będzin

godzina wyjazdu około 9:15 a powrót około 13.00

 

  1. Termin realizacji zamówienia [2]: według terminów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia
  2. Wymogi w stosunku do Wykonawcy[3]:

Wykonawca jest zobowiązany posiadać ubezpieczenie OC przez cały okres trwania umowy w zakresie odpowiedzialności za szkody wyrządzone przy udzielaniu świadczeń objętych niniejszą umową, jak również dopełnienia obowiązków wynikających z ustawy prawo o ruchu drogowym na kwotę minimum 200 000 zł brutto.

  1. Termin do którego należy złożyć ofertę: 02.06.2023r. do godz. 14.00
  2. Formy złożenia oferty i miejsce składania[4]:
    Dopuszcza się przesyłanie ofert w formie papierowej bądź mailowej.
  3. Sposób wyboru oferty (kryteria oceny) [5]: najniższa cena
  4. Sposób płatności za przedmiot zamówienia[6]:

płatność przelewem na podstawie faktury wystawionej po każdym turnusie

  1. Termin płatności za przedmiot zamówienia:

7 dni od daty wystawienia faktury VAT

  1. Wykonawca związany jest ofertą w terminie do 16.06.2023r.
  2. Uwagi końcowe:
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  • zmiany terminu składania ofert;
  • wyjaśniania treści ofert z Wykonawcami w przypadku gdy oferty są niejednoznaczne, niejasne lub budzą wątpliwości;
  • uzupełniania ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić;
  • poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą Wykonawcy;
  • odrzucenia ofert złożonych po wyznaczonym terminie;
  • odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami zapytania ofertowego;
  • odrzucenia ofert obliczonych według błędnej stawki podatku VAT;
  • wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy;
  • wyjaśnienia podejrzenia rażąco niskiej ceny wraz z ewentualnym odrzuceniem oferty w przypadku potwierdzenia tego faktu, bądź braku wyjaśnień ze strony Wykonawcy.
  1. Niniejsze zapytanie stanowi rozeznanie rynku jakie Zamawiający zobowiązany jest przeprowadzić zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000zł w Ośrodku Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich.
  2. Niniejsze zapytanie ofertowe może zostać dostarczone osobiście przez zamawiającego, w drodze mailowej oraz zostanie opublikowane na stronie internetowej Ośrodka Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich .
  3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy/dokonania zakupu przedmiotu zamówienia.

Załączniki:[7]

– Wzór umowy

– Formularz oferty pdf

– Formularz oferty docx

– Zapytanie ofertowe

– Opis przedmiotu zamówienia

 

                                                                                         ……………………………………

                                                                                                    Podpis osoby upoważnionej

 

[1] Należy wpisać nazwę przedmiotu zamówienia

[2] W przypadku zakupu towarów bez określonego terminu realizacji zamówienia należy w tym miejscu zrobić kreskę.

[3] Należy podać wymogi w stosunku do Wykonawcy zamówienia, jeśli zamówienie tego wymaga. W przeciwnym razie należy zrobić kreskę

[4] Forma składania ofert może być papierowa (należy dodatkowo podać adres składania ofert) lub elektroniczna. (należy podać adres e-mail zamawiającego)

[5] Należy podać głównym kryterium oceny jest cena, czy też na ocenę oferty będą miały wpływ inne czynniki (podać jakie) oraz należy tutaj podać przelicznik według którego nastąpi ocena oferty.

[6] Należy wpisać sposób płatności: gotówka lub przelew.

[7] W przypadku braku załączników na poniższej liście należy wpisać BRAK ZAŁĄCZNIKÓW. W przeciwnym wypadku należy je wymienić.

NASI PARTNERZY:

 
 
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status