Zapytanie ofertowe – transport

Załącznik nr 2 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych poniżej 130 000zł

 

 

 

Zapraszający:

Ośrodek Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich

  1. Oświęcimska 45

41-940 Piekary Śląskie

 

 

 

 

 

                        Piekary Śląskie, dnia 7.12.2022r.

Nr sprawy ZP01/2023

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości szacunkowej nie przekraczającej 130 000zł, zgodnie z art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 24 października 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z. 2019 poz. 2019 z późn. zm.)

 

 

Niniejszym pismem zwracam się z prośbą o złożenie oferty cenowej na[1]:
Transport uczestników Ferii 2023

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie będzie realizowane w terminach i na trasach:

  1. 01.2023 Teatr Banialuka – Bielsko Biała

godzina wyjazdu około 9.00 a powrót około 16.00

  1. 01.2023 Grota Solna Ruda Śląska,

godzina wyjazdu około 9:00 a powrót około 13.00

c)    18.01.2023                  Sala Zabaw Hopsa Chorzów

godzina wyjazdu około 10:00 a powrót około 14.00

d)    19.01.2023                  Wrotkarnia Katowice

godzina wyjazdu około 9:00 a powrót około 14.00

 

  1. Termin realizacji zamówienia [2]: według terminów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia
  2. Wymogi w stosunku do Wykonawcy[3]:

Wykonawca jest zobowiązany posiadać ubezpieczenie OC przez cały okres trwania umowy w zakresie odpowiedzialności za szkody wyrządzone przy udzielaniu świadczeń objętych niniejszą umową, jak również dopełnienia obowiązków wynikających z ustawy prawo o ruchu drogowym na kwotę minimum 200 000 zł brutto.

  1. Termin do którego należy złożyć ofertę: 10.01.2023r. do godz. 12.00
  2. Formy złożenia oferty i miejsce składania[4]:
    Dopuszcza się przesyłanie ofert w formie papierowej bądź mailowej. Aby oferta była ważna musi zawierać wykaz tras z terminami wyjazdów zgodną z opisem przedmiotu zamówienia, cenę netto lub brutto za konkretny wyjazd oraz pełne dane firmy, która składa ofertę
  3. Sposób wyboru oferty (kryteria oceny) [5]: najniższa cena
  4. Sposób płatności za przedmiot zamówienia[6]:

płatność przelewem na podstawie faktury wystawionej po każdym turnusie

  1. Termin płatności za przedmiot zamówienia:

7 dni od daty wystawienia faktury VAT

  1. Uwagi końcowe:
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  • zmiany terminu składania ofert;
  • wyjaśniania treści ofert z Wykonawcami w przypadku gdy oferty są niejednoznaczne, niejasne lub budzą wątpliwości;
  • uzupełniania ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić;
  • poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą Wykonawcy;
  • odrzucenia ofert złożonych po wyznaczonym terminie;
  • odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami zapytania ofertowego;
  • odrzucenia ofert obliczonych według błędnej stawki podatku VAT;
  • wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy;
  • wyjaśnienia podejrzenia rażąco niskiej ceny wraz z ewentualnym odrzuceniem oferty w przypadku potwierdzenia tego faktu, bądź braku wyjaśnień ze strony Wykonawcy.
  1. Niniejsze zapytanie stanowi rozeznanie rynku jakie Zamawiający zobowiązany jest przeprowadzić zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000zł w Ośrodku Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich.
  2. Niniejsze zapytanie ofertowe może zostać dostarczone osobiście przez zamawiającego, w drodze mailowej oraz zostanie opublikowane na stronie internetowej Ośrodka Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich .
  3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy/dokonania zakupu przedmiotu zamówienia.

Załączniki:[7]

– Wzór umowy

– Zapytanie ofertowe

– Opis przedmiotu zamówienia

 

                                                                                         ……………………………………

                                                                                                    Podpis osoby upoważnionej

 

[1] Należy wpisać nazwę przedmiotu zamówienia

[2] W przypadku zakupu towarów bez określonego terminu realizacji zamówienia należy w tym miejscu zrobić kreskę.

[3] Należy podać wymogi w stosunku do Wykonawcy zamówienia, jeśli zamówienie tego wymaga. W przeciwnym razie należy zrobić kreskę

[4] Forma składania ofert może być papierowa (należy dodatkowo podać adres składania ofert) lub elektroniczna. (należy podać adres e-mail zamawiającego)

[5] Należy podać głównym kryterium oceny jest cena, czy też na ocenę oferty będą miały wpływ inne czynniki (podać jakie) oraz należy tutaj podać przelicznik według którego nastąpi ocena oferty.

[6] Należy wpisać sposób płatności: gotówka lub przelew.

[7] W przypadku braku załączników na poniższej liście należy wpisać BRAK ZAŁĄCZNIKÓW. W przeciwnym wypadku należy je wymienić.

NASI PARTNERZY:

 
 
Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status