Zapytanie ofertowe

Załącznik nr 2 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych poniżej 130 000zł

 

 

 

Zapraszający:

Ośrodek Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich

  1. Oświęcimska 45

41-940 Piekary Śląskie

 

 

 

 

 

                        Piekary Śląskie, dnia 26.12.2022r.

Nr sprawy ZP02/2023

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości szacunkowej nie przekraczającej 130 000zł, zgodnie z art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 24 października 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z. 2019 poz. 2019 z późn. zm.)

 

 

Niniejszym pismem zwracam się z prośbą o złożenie oferty cenowej na[1]:

Remont 2 garderób Ośrodka Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

ZAKRES ROBÓT:

  • usuwanie uszkodzonej powierzchni na sufitach i ścianach garderób
  • odgrzybianie uszkodzonych miejsc
  • położenie siatki na sufitach 2 garderób w uszkodzonych miejscach
  • wykończenie napraw gładzią i szlifowanie
  • gruntowanie sufitu i ścian w obu garderobach
  • dwukrotne malowanie ścian i sufitów w 2 garderobach
  1. Termin realizacji zamówienia [2]: 03.01.2023r. – 10.01.2023r.
  2. Wymogi w stosunku do Wykonawcy[3]: Wykonawca ma obowiązek stosowania materiałów, technik wykonawczych, sprzętu spełniającego wymagania techniczne postawione w przepisach prawa oraz normach. Wykonawca przez złożeniem oferty ma prawo dokonania wizji lokalnej i dokonania pomiarów niezbędnych dla prawidłowej wyceny po wcześniejszym umówieniu wizyty.
  3. Termin do którego należy złożyć ofertę: 02.01.2023r. godzina 15:00.
  4. Formy złożenia oferty i miejsce składania[4]:

Oferty musza został złożone w formie pisemnej do Sekretariatu Ośrodka Kultury „Andaluzja” w nieprzekraczalnym terminie. Ze względu na pilne wykonanie napraw i krótki czas składania ofert dopuszcza się składanie ofert  bez określonego druku formularza, jednak aby oferta była ważna  musi zawierać:

  • wyszczególniony zakres robót,
  • cenę netto za usługę,
  • obowiązującą stawkę VAT,
  • pełną nazwę wykonawcy wraz z NIPem,
  • Oferta musi być opatrzona pieczątką i podpisem składającego ofertę.
  1. Sposób wyboru oferty (kryteria oceny) [5]:
    cena stanowi 100%
  2. Sposób płatności za przedmiot zamówienia[6]: płatność nastąpi przelewem po wykonaniu prac i dostarczeniu faktury VAT
  3. Termin płatności za przedmiot zamówienia: 30 dni od daty odbioru prac i wystawienia faktury VAT
  4. Uwagi końcowe:
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  • zmiany terminu składania ofert;
  • wyjaśniania treści ofert z Wykonawcami w przypadku gdy oferty są niejednoznaczne, niejasne lub budzą wątpliwości;
  • uzupełniania ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić;
  • poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą Wykonawcy;
  • odrzucenia ofert złożonych po wyznaczonym terminie;
  • odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami zapytania ofertowego;
  • odrzucenia ofert obliczonych według błędnej stawki podatku VAT;
  • wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy;
  • wyjaśnienia podejrzenia rażąco niskiej ceny wraz z ewentualnym odrzuceniem oferty w przypadku potwierdzenia tego faktu, bądź braku wyjaśnień ze strony Wykonawcy.
  1. Niniejsze zapytanie stanowi rozeznanie rynku jakie Zamawiający zobowiązany jest przeprowadzić zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000zł w Ośrodku Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich.
  2. Niniejsze zapytanie ofertowe może zostać dostarczone osobiście przez zamawiającego, w drodze mailowej oraz zostanie opublikowane na stronie internetowej Ośrodka Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich .
  3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy/dokonania zakupu przedmiotu zamówienia.

 

Załączniki:[7]

Wzór umowy

Opis przedmiotu zamówienia

Zapytanie ofertowe

                                                                                     

                                                      

 

 

 

                                                                                         ……………………………………

                                                                                                    Podpis osoby upoważnionej

 

 

[1] Należy wpisać nazwę przedmiotu zamówienia

[2] W przypadku zakupu towarów bez określonego terminu realizacji zamówienia należy w tym miejscu zrobić kreskę.

[3] Należy podać wymogi w stosunku do Wykonawcy zamówienia, jeśli zamówienie tego wymaga. W przeciwnym razie należy zrobić kreskę

[4] Forma składania ofert może być papierowa (należy dodatkowo podać adres składania ofert) lub elektroniczna. (należy podać adres e-mail zamawiającego)

[5] Należy podać głównym kryterium oceny jest cena, czy też na ocenę oferty będą miały wpływ inne czynniki (podać jakie) oraz należy tutaj podać przelicznik według którego nastąpi ocena oferty.

[6] Należy wpisać sposób płatności: gotówka lub przelew.

[7] W przypadku braku załączników na poniższej liście należy wpisać BRAK ZAŁĄCZNIKÓW. W przeciwnym wypadku należy je wymienić.

NASI PARTNERZY:

 
 
Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status