Skip to content

ZAPYTANIE OFERTOWE ZP01/2024

ZAPYTANIE OFERTOWE ZP01/2024

            Piekary Śląskie, dnia 06.03.2024r.

Nr sprawy ZP01/2024

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości szacunkowej nie przekraczającej 130 000zł,
zgodnie z art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy 
z dnia  14 lipca 2023r.
Prawo Zamówień Publicznych 
(Dz.U. z. 2023 poz. 1605)

 

 

Niniejszym pismem zwracam się z prośbą o złożenie oferty cenowej na:
Prace związane z oczyszczeniem budynku z ptasich odchodów i zabezpieczeniem przestrzeni między poliwęglanem a budynkiem przed ptakami.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  • Montaż daszku z płyty akrylowej bezbarwnej z obustronnym filtrem UV o całej długości budynku, szerokości między poliwęglanem a budynkiem (około 0,9m – do wymierzenia) i grubości min. 2,0 mm na konstrukcji aluminiowej lub stalowej malowanej proszkowo w kolorze RAL 9006 z profilem przyściennym.
  • Sprzątnięcie odchodów ptasich z konstrukcji stalowej trzymającej poliwęglan na ścianie frontowej.
  • Sprzątnięcie odchodów ptasich z kratownicy – około 36×0,6 m2.
  • Sprzątnięcie odchodów ptasich z parapetów, gzymsu – około 48 mb.
  • Sprzątnięcie miejscowych odchodów ptasich z elewacji budynku
  • Sprzątnięcie odchodów ptasich z kaset rolet antywłamaniowych
  • Sprzątnięcie odchodów ptasich z poliwęglanu (obustronnie)
  • Montaż siatki ochronnej na ptaki pod kratownicą (ok 36 m2) oraz na bokach (2x ok 5m2).
  • Montaż kolców na krawędzi konstrukcji poliwęglany (około 36m)
  • Dezynfekcja całej sprzątanej powierzchni certyfikowanymi środkami.
  • Zabezpieczenie całej sprzątanej powierzchni środkiem grzybobójczym.
  1. Termin realizacji zamówienia: 26.03.2024r. – 12.04.2024r.
  2. Wymogi w stosunku do Wykonawcy: Wykonawca musi posiać niezbędne kwalifikacje i pozwolenia do prowadzenia działalności
  3. Termin do którego należy złożyć ofertę: 21.03.2023r. do godz. 9.00
  4. Formy złożenia oferty i miejsce składania:
    Dopuszcza się składanie ofert w formie mailowej (plik pdf), w formie papierowej opatrzonej pieczęcią firmową i podpisem osoby upoważnionej w siedzibie Ośrodka Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich w godzinach otwarcia budynku.
  1. Sposób wyboru oferty (kryteria oceny): najniższa cena
  2. Sposób płatności za przedmiot zamówienia:  płatność przelewem na podstawie faktury wystawionej wykonawcę po wykonaniu przedmiotu zamówienia
  3. Termin płatności za przedmiot zamówienia: 14 dni od daty wystawienia faktury VAT
  4. Wykonawca związany jest ofertą w terminie do 7.04.2024r.
  5. Uwagi końcowe:
    a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  • zmiany terminu składania ofert;
  • wyjaśniania treści ofert z Wykonawcami w przypadku gdy oferty są niejednoznaczne, niejasne lub budzą wątpliwości;
  • uzupełniania ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić;
  • poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą Wykonawcy;
  • odrzucenia ofert złożonych po wyznaczonym terminie;
  • odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami zapytania ofertowego;
  • odrzucenia ofert obliczonych według błędnej stawki podatku VAT;
  • wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy;
  • wyjaśnienia podejrzenia rażąco niskiej ceny wraz z ewentualnym odrzuceniem oferty w przypadku potwierdzenia tego faktu, bądź braku wyjaśnień ze strony Wykonawcy.
  • Unieważnienia postępowania np. w wyniku odwołania imprezy itp..

    b) Niniejsze zapytanie stanowi rozeznanie rynku jakie Zamawiający zobowiązany jest przeprowadzić zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000zł w Ośrodku Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich.
    c) Niniejsze zapytanie ofertowe może zostać dostarczone osobiście przez zamawiającego, w drodze mailowej oraz zostanie opublikowane na stronie internetowej Ośrodka Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich .
    d) Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy/dokonania zakupu przedmiotu zamówienia.

Załączniki:

Wzór umowy

Formularz oferty pdf

Formularz oferty docx

Opis przedmiotu zamówienia

ZAPYTANIE OFERTOWE

NASI PARTNERZY:

 
 
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status