zapytanie ofertowe

zapytanie ofertowe

Załącznik nr 2 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych poniżej 130 000zł

 

Zapraszający:

Ośrodek Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich

ul. Oświęcimska 45

41-940 Piekary Śląskie

 

Piekary Śląskie, dnia 10.06.2022r.

Nr sprawy ZP03/2022

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości szacunkowej nie przekraczającej 130 000zł, zgodnie z art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 24 października 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z. 2019 poz. 2019 z późn. zm.)

 

 

Niniejszym pismem zwracam się z prośbą o złożenie oferty cenowej na[1]:
Remont Sali widowiskowej i kolu I piętra OK „Andaluzja”

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  • usuwanie uszkodzonej powierzchni tynku ściany okiennej i wnęki sufitowej na sali widowiskowej i na ścianie okiennej i fragmencie sufitu holu,
  • odgrzybianie uszkodzonych miejsc
  • położenie siatki w uszkodzonych miejscach
  • wykończenie napraw gładzią i szlifowanie
  • wymiana uszkodzonej płyty gipsowo karton owej tunelu i jej wykończenie
  • odmalowanie ściany okiennej wraz z wnęką sufitową sali widowiskowej farbą o kolorze zbliżonym do oryginału (dwukrotne malowanie)
  • odmalowanie ściany okiennej holu I piętra w kolorze zbliżonym do oryginału z odcięciem przy schodach (dwukrotne malowanie)
  • odmalowanie fragmentu sufity holu
  • naprawa uszkodzonego parkietu sali widowiskowej
  1. Termin realizacji zamówienia [2]: 22.06.2022 – 10.07.2022r.
  2. Wymogi w stosunku do Wykonawcy[3]:
    Wykonawca ma obowiązek stosowania materiałów, technik wykonawczych, sprzętu spełniającego wymagania techniczne postawione w przepisach prawa oraz normach. Wykonawca przez złożeniem oferty ma prawo dokonania wizji lokalnej i dokonania pomiarów niezbędnych dla prawidłowej wyceny po wcześniejszym umówieniu wizyty.
  3. Termin do którego należy złożyć ofertę: 20.06.2022r. do godziny 10.00
  4. Formy złożenia oferty i miejsce składania[4]:

Dopuszcza się składanie ofert w formie papierowej z pieczątką i podpisem przedstawiciela firmy, jak również w wersji elektronicznej w postaci pliku pdf zawierającego elektroniczny podpis cyfrowy na wypełnionym formularzu ofert, do którego oferent może dodatkowo złożyć szczegółowy kosztorys lub inne ważne informacje.

  1. Sposób wyboru oferty (kryteria oceny) [5]: najniższa cena
  2. Sposób płatności za przedmiot zamówienia[6]: płatność przelewem
  3. Termin płatności za przedmiot zamówienia: płatność nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury wystawionej po zakończonych i odebranych pracach remontowych
  4. Uwagi końcowe:
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  • zmiany terminu składania ofert;
  • wyjaśniania treści ofert z Wykonawcami w przypadku gdy oferty są niejednoznaczne, niejasne lub budzą wątpliwości;
  • uzupełniania ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić;
  • poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą Wykonawcy;
  • odrzucenia ofert złożonych po wyznaczonym terminie;
  • odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami zapytania ofertowego;
  • odrzucenia ofert obliczonych według błędnej stawki podatku VAT;
  • wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy;
  • wyjaśnienia podejrzenia rażąco niskiej ceny wraz z ewentualnym odrzuceniem oferty w przypadku potwierdzenia tego faktu, bądź braku wyjaśnień ze strony Wykonawcy.
  1. Niniejsze zapytanie stanowi rozeznanie rynku jakie Zamawiający zobowiązany jest przeprowadzić zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000zł w Ośrodku Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich.
  2. Niniejsze zapytanie ofertowe może zostać dostarczone osobiście przez zamawiającego, w drodze mailowej oraz zostanie opublikowane na stronie internetowej Ośrodka Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich .
  3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy/dokonania zakupu przedmiotu zamówienia.

 

Załączniki:[7]

Wzór formularza oferty[8]

Istotne postanowienia umowy[9]

Wzór umowy

 

                                                                                      

 

[1] Należy wpisać nazwę przedmiotu zamówienia

[2] W przypadku zakupu towarów bez określonego terminu realizacji zamówienia należy w tym miejscu zrobić kreskę.

[3] Należy podać wymogi w stosunku do Wykonawcy zamówienia, jeśli zamówienie tego wymaga. W przeciwnym razie należy zrobić kreskę

[4] Forma składania ofert może być papierowa (należy dodatkowo podać adres składania ofert) lub elektroniczna. (należy podać adres e-mail zamawiającego)

[5] Należy podać głównym kryterium oceny jest cena, czy też na ocenę oferty będą miały wpływ inne czynniki (podać jakie) oraz należy tutaj podać przelicznik według którego nastąpi ocena oferty.

[6] Należy wpisać sposób płatności: gotówka lub przelew.

[7] W przypadku braku załączników na poniższej liście należy wpisać BRAK ZAŁĄCZNIKÓW. W przeciwnym wypadku należy je wymienić.

[8] Jeśli Zamawiający wymaga składania ofert na stworzonym przez siebie formularzu musi on stanowić załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Przykładowy wzór formularza oferty stanowi załącznik nr3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych poniżej 30000 euro

[9] Jeżeli Zamawiający w wyniku wyboru najkorzystniejszej oferty wymaga podpisania umowy, która zawiera istotne postanowienia, to musza one znaleźć się w załączniku do niniejszego zapytania ofertowego

NASI PARTNERZY:

 
 
Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status