Załącznik nr 2 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych poniżej 130 000zł
Zapraszający:
Ośrodek Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich
- Oświęcimska 45
41-940 Piekary Śląskie
Piekary Śląskie, dnia 16.05.2022r.
Nr sprawy ZP02/2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości szacunkowej nie przekraczającej 130 000zł, zgodnie z art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 24 października 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z. 2019 poz. 2019 z późn. zm.)
Niniejszym pismem zwracam się z prośbą o złożenie oferty cenowej na[1]:
Transport uczestników Akcji Lato 2022
- Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie będzie realizowane w terminach i na trasach:
- 08.2022 wyjazd do Mikrokosmosu, Pasikonika, 97-225 Ujazd
godzina wyjazdu około 8.00 a powrót około 18.00
- 08.2022 Alele, Księżoleśna 1, 42-674 Wilkowice,
godzina wyjazdu około 9:00 a powrót około 15.00
11.08.2022 Chwyciarnia Arena Gliwice, Akademicka 50, 44-100 Gliwice
godzina wyjazdu około 8.45 a powrót około 14.00
12.08.2022 Basen Tychy, Sikorskiego 20, 43-100 Tychy
godzina wyjazdu około 8.45 a powrót około 14.00
- 08.2022 Muzeum Ognia w Żorach, Katowicka 3, 44-240 Żory
godzina wyjazdu około 9:15 a powrót około 15.00
- 08.2022 JuraPark Krasiejów Dinozaury, ul. 1 Maja 10, 46-040 Krasiejów
godzina wyjazdu około 8.00 a powrót około 14.30 - 08.2022 Funmuzeum, Pszczyńska 315, 44-100 Gliwice
godzina wyjazdu około 8.45 a powrót około 14.00
- Termin realizacji zamówienia [2]: według terminów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia
- Wymogi w stosunku do Wykonawcy[3]:
Wykonawca jest zobowiązany posiadać ubezpieczenie OC przez cały okres trwania umowy w zakresie odpowiedzialności za szkody wyrządzone przy udzielaniu świadczeń objętych niniejszą umową, jak również dopełnienia obowiązków wynikających z ustawy prawo o ruchu drogowym na kwotę minimum 200 000 zł brutto.
- Termin do którego należy złożyć ofertę: 27.05.2022r. do godz. 9.00
- Formy złożenia oferty i miejsce składania[4]:
Dopuszcza się przesyłanie ofert w formie papierowej z pieczątką i podpisem przedstawiciela firmy, jak również w wersji elektronicznej w postaci pliku pdf zawierającego elektroniczny podpis cyfrowy. Aby oferta była ważna musi zawierać wykaz tras z terminami wyjazdów zgodną z opisem przedmiotu zamówienia, cenę netto lub brutto za konkretny wyjazd oraz pełne dane firmy, która składa ofertę - Sposób wyboru oferty (kryteria oceny) [5]: najniższa cena
- Sposób płatności za przedmiot zamówienia[6]:
płatność przelewem na podstawie faktury wystawionej po każdym turnusie
- Termin płatności za przedmiot zamówienia: 1
4 dni od daty wystawienia faktury VAT
- Uwagi końcowe:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany terminu składania ofert;
- wyjaśniania treści ofert z Wykonawcami w przypadku gdy oferty są niejednoznaczne, niejasne lub budzą wątpliwości;
- uzupełniania ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić;
- poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą Wykonawcy;
- odrzucenia ofert złożonych po wyznaczonym terminie;
- odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami zapytania ofertowego;
- odrzucenia ofert obliczonych według błędnej stawki podatku VAT;
- wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy;
- wyjaśnienia podejrzenia rażąco niskiej ceny wraz z ewentualnym odrzuceniem oferty w przypadku potwierdzenia tego faktu, bądź braku wyjaśnień ze strony Wykonawcy.
- Niniejsze zapytanie stanowi rozeznanie rynku jakie Zamawiający zobowiązany jest przeprowadzić zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000zł w Ośrodku Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich.
- Niniejsze zapytanie ofertowe może zostać dostarczone osobiście przez zamawiającego, w drodze mailowej oraz zostanie opublikowane na stronie internetowej Ośrodka Kultury „Andaluzja” w Piekarach Śląskich .
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy/dokonania zakupu przedmiotu zamówienia.
Załączniki:[7]
[1] Należy wpisać nazwę przedmiotu zamówienia
[2] W przypadku zakupu towarów bez określonego terminu realizacji zamówienia należy w tym miejscu zrobić kreskę.
[3] Należy podać wymogi w stosunku do Wykonawcy zamówienia, jeśli zamówienie tego wymaga. W przeciwnym razie należy zrobić kreskę
[4] Forma składania ofert może być papierowa (należy dodatkowo podać adres składania ofert) lub elektroniczna. (należy podać adres e-mail zamawiającego)
[5] Należy podać głównym kryterium oceny jest cena, czy też na ocenę oferty będą miały wpływ inne czynniki (podać jakie) oraz należy tutaj podać przelicznik według którego nastąpi ocena oferty.
[6] Należy wpisać sposób płatności: gotówka lub przelew.
[7] W przypadku braku załączników na poniższej liście należy wpisać BRAK ZAŁĄCZNIKÓW. W przeciwnym wypadku należy je wymienić.
[8] Jeżeli Zamawiający w wyniku wyboru najkorzystniejszej oferty wymaga podpisania umowy, która zawiera istotne postanowienia, to musza one znaleźć się w załączniku do niniejszego zapytania ofertowego